3.26.2012

sommartider hey hey, sommartider...

Det här med att försöka blogga på helgerna!?! 
En ambition. 
Men huur kan helgerna gå så fort?
Min helg har vart, hur ska man säga, ja helt underbar. 
Våren är på väg. Utemöblerna är framme. 
Grillen är tvättad. (dock ej använd) 


I lördags vad vi bara hemma och drog runt i trägårn hela dagen. 
Och igår for mina grabbar iväg på fiskemässa så då passade jag på att
fara in till stan (läs stockholms stad) för lite shopping. 

Så här ser vårt tv-rum ut just nu.
Håller som bäst på att fixa, ordningställa, detta rum på övervåningen. Äntligen
har vi sålt soffan som bara stod där och inte passade in. 
Med barn nummer två på väg så ryker vårt gästrum snart så då har vi fått tänka om 
lite. Två sängar kommer få agera soffor. Ett draperi får fungera "dörr". Ja, lite
pill som jag håller på med just nu helt enkelt. 
Så nu syr jag överdrag till soffsängarna för fullt i mitt lilla syrum. 
Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar