4.25.2012

ogräsligt

Det var tur att vi gick ut  där vid tiosnåret för nu skiner inte 
solen nå mer. Fast det är klart, den kanske kommer tillbaka. 
Det är rätt avkopplande det jag pysslat med ute. 
Rensat ogräs i rabatten. 
O så blir det fint också. Kom en tredjedel innan jag gav upp. 


Snopet det där, Viggo har såna rutiner när och hur länge han sover
så när han sover "över" är det precis som att jag liksom inte vet vad jag ska 
göra av tiden. Så här sitter jag, och väntar. På min lunchkompis. 
Vet knappt vad det är för dag idag. Va? Onsdag!! 
Men det är ju helt sinnes. 
I helgen har vi ett födelsedagsbarn i familjen. Ja, det är varken undertecknad
eller han som ligger o sover så ja. Ni kan nog gissa va?
Så nu ska jag googla recept. 
När David fyller år ska det vara gräddtårta nämligen. 
Ska kolla lite om jag kan hotta upp den där inga ganska tråkiga tårtan
som han proppsar på varje år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar