4.22.2012

one for the road


Det byggs som tusan och vårt nybyggarområde blir bara större och större. 
Varje gång ett hus levereras står jag med stora ögon och kikar. 
O så vackra Mälaren som utsikt. 
Mälaren som för inte allt för länge sen var täckt med is. Nu läggs 
båtarna i en efter en och vi längtar efter första båtturen. 

Helgen har inget roligt att förtälja tyvärr. 
Vi har fokuserat på att kurera och vila upp oss. 
Så imorrn kan vi förhoppningsvis återgå till våra vanliga 
vardagsrutiner. 

Jag fortsätter boa. Idag var jag bara tvungen att baka något. 
Småkakor är ett lyckat koncept tycker jag. En sort blev det idag i form av 
såna där chokladsnittar med pärlsocker på. Bli inte förvånade om jag 
slår till på Drömmar imorrn. Högst troligt nämligen. 
Nu. Mästarnas Mästare. Kollar ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar