9.26.2012

vårt vardagsrum

Regnet smattrar mot fönstret där jag sitter. 
Bredvid mig på golvet sover Pelle gott i sin bilstol, redo 
för en biltur till Posten. 
Ska bara, ska bara först. 

Vad gäller inredningen här hemma händer det typ...ingenting. 
Har inte tid. Dock kokar mitt huvud av ideer. Saker jag vill 
förändra, göra om. David drar hakan mot halsen och tittar på mig
med himlande ögon varje gång jag yttrar ett litet projekt. 
Han är van. 




Har inte tröttnat på det svartvita än. Gillar det skarpt. Något jag också 
har börjat gilla skarpt är ljusa trätoner i kombo med detta. 
Så ett bord från Ikeas PS-serie fick hitta ner en våning.

Vet att inläggen inte direkt duggar tätt men jag försöker ska ni veta. 
Stor kram till er alla denna gråa onsdag. 


2 kommentarer:

  1. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
  2. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160 thousand women and men are hacking their diet with a simple and SECRET "water hack" to lose 1-2lbs each and every night in their sleep.

    It is simple and it works every time.

    Just follow these easy step:

    1) Go get a drinking glass and fill it with water half glass

    2) Proceed to use this amazing hack

    so you'll become 1-2lbs lighter in the morning!

    SvaraRadera